...welcome !!!


κάντε like στην σελίδα μας στο facebook & Follow Us στο... google+ & στο twitter...!!!


Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

ένας άντρας βρε παιδί μου να σου δώσει και να καταλάβεις.... τι εστί Τζουμέρκα!!!

γεια σας :) τι μου κάνετε?
δεν ξέρω τι κάνετε εσείς 
(πολύ θα χαιρομουνα να μου λέγατε) 
αλλά εγωωωωωωωω....
μόλις γύρισα απο ταξιδάκι!!!!!!!!!
δεν θέλουν και πολύ σκέψη αυτά
ειδικά όταν σου χτυπήσει το κουδούνι
το αίσθημα, με εισιτήρια στο χέρι...
ε θα σας πω και για το αίσθημα, 
αλλά ας πω για το ταξίδι πρώτα που
 ...με καίει...
(ξέρετε πως είναι αυτά ;)

εμείς πήγαμε στον ξενώνα Ναπολέων...στα Τζουμέρκα!!!


...το τι γινόταν εκεί..πατείς με πατώ σε
 όλοι οι ξενώνες γεμάτοι...
ούτε στο Κολωνάκι να ήμασταν με τόση Αθήνα που είδα....

τι να σας πρωτο-πώ?
για τα πετρόχτιστα σπίτια?
για το τζάκι?????
για το αίσθημα ????
ή για τα γλυκά που...απολαμβάναμε?
καλά...αυτά τα τσάκισα, αν και σε δίαιτα 
αλλά τι να κάνεις αν...είσαι μέσα στις γλύκες με το αίσθημα?

ξέρω τι θα λέτε
κρίση και τα σχετικά αλλά...
όταν κινείσαι έξυπνα δεν χρειάζεσαι και πολλά λεφτά..
(όσα χαλάς και σε μια έξοδο για Σ/Κ)
ενημέρωση θέλει και σωστές επιλογές
κλικ εδώ
Μια καινούργια πρόταση για καθημερινές αποδράσεις με προτάσεις διαμονής, φαγητού, spa, εναλλακτικών μορφών τουρισμού κ.α., με εκπτώσεις που αγγίζουν μέχρι και το 90%

και φυσικά...το βασικότερο
καλή παρέα
...ξέρετε τι εννοώ...
...ένας άντρας βρε παιδί μου να σου δώσει και να καταλάβεις....τι εστί Τζουμέρκα

και τσίπουρο, ναι τσίπουρο
σε τέτοια μέρη επιβάλεται
...όπως και οι μεζέδες ;)
εγώ για να είμαι ειλικρινής, το παράκανα λίγο με το τσίπουρο
ε δεν είμαι και μαθημένη βρε κορίτσια
(αν έχω άντρα αναγνώστη ας ενημερωθώ παρακαλώ)
"σιγά σιγά το έπινα το τσιπουράκι..."
έτσι του είπα του αισθήματος
(ε θα σου πω και για το αίσθημα....)
την άλλη μέρα το πρωΪ που μου έλεγε τα καθέκαστα...
"εγώ προβατίνα δεν τρώω...it's not chic baby" 
έτσι λέει φώναζα
αλλά όταν έφεραν την πιατέλα αναστέναξε
κι εγώ και η προβατίνα
ε μην τα γράψω και αναλυτικά
πρώτη γνωριμία μαζί σας...
αυτά πιο μετά :))





  



Follow fancy with Bloglovin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

show & say... and be fancy ;)

fancy You ;)

Θέλεις να είσαι η fancy παρουσία του μήνα?
contact
*απλά στείλε όνομα & email*
γράφοντας δυο λόγια για σένα...
τι θέλεις να ξέρει ο κόσμος για σένα?
παρουσίασε το χόμπι σου, τις σελίδες σου...
δείξε αυτό που αγαπάς!!!
και η επιθυμία σου...just one email ;)

contact