...welcome !!!


κάντε like στην σελίδα μας στο facebook & Follow Us στο... google+ & στο twitter...!!!


Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

welcome...mY nAmE iS Fancy To Buy!!!


hello :)

...mY nAmE iS Fancy To Buy!!!

i am fancy and i like to buy...everything!!!

i like shopping
(λες να είμαι ψώνιο?)
όπως καταλάβατε...
εδώ είναι ένας χώρος για ψώνια...
αν ανήκεις κι εσύ σε αυτήν την κατηγορία, καλωσόρισες!!!

σε αυτό εδώ το magazine θα παρουσιάζω ότι μου αρέσει και ότι μου κάνει εντύπωση...
αν έχω και λεφτά για ψώνια...
ακόμα καλύτερα
θα βλέπετε αρκετές ενδιαφέρουσες αγορές μου!!!

...λεφταααα...υπάρχουν?
αλλά και να μην υπάρχουν στο μάτι δεν υπάρχει ούτε νόμος, ούτε λεφτά...


...for that...
and for all

Fancy to Buy

welcome

mY nAmE iS Fancy To Buy,
just...fancy!!!


fancy You ;)

Θέλεις να είσαι η fancy παρουσία του μήνα?
contact
*απλά στείλε όνομα & email*
γράφοντας δυο λόγια για σένα...
τι θέλεις να ξέρει ο κόσμος για σένα?
παρουσίασε το χόμπι σου, τις σελίδες σου...
δείξε αυτό που αγαπάς!!!
και η επιθυμία σου...just one email ;)

contact