...welcome !!!


κάντε like στην σελίδα μας στο facebook & Follow Us στο... google+ & στο twitter...!!!


Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Fancy You...!!!


η fancy παρουσία του μήνα, είναι η Gianna Creation MF



gianna creation MF

email  gianna.creative@gmail.com





























































https://www.facebook.com/gianna.c.mf


ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΟΛΙΕ
ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΑΠΟ ΤΙ ΗΤΑΝ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ.
ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΛΑ.

Η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕ..
ΕΠΕΙΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ..ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΕΣ
 ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.

ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΤΕ!!!!!!!




gianna creation MF - slideshows


η δημιουργια ειναι κατι το ιδιαιτερο για εμενα!!!
χρονια πριν οτι επεφτε στα χερια μου το αλλαζα.
το διαμορφωνα οπως ηθελα εκεινη την στιγμη!!!



ξεκινησα με δωρα για τις φιλες μου
 και τωρα κατασκευαζω διαφορα πραγματακια για πολλες ακομα φιλες!!!!

Το χομπυ μου ειναι η δημιουργια!!!!!!!!!!




============================

 Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή την Gianna Creation MF ;)


=======================



Fansy You ;)

Θέλεις να είσαι η fancy παρουσία του μήνα?

contact
*απλά στείλε όνομα & email*
γράφοντας δυο λόγια για σένα...
τι θέλεις να ξέρει ο κόσμος για σένα?
παρουσίασε το χόμπι σου, τις σελίδες σου... δείξε αυτό που αγαπάς!!!

και η επιθυμία σου...just one email ;)









kiss...fancy~

39 σχόλια:

  1. καλησπέρα σας...Ενδιαφέροντα τα δημιουργήματα!
    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είδα την παρουσίαση στο facebook, τέλεια!!!!!!
    υπέροχα όλα, γειά σας fancy


    kelly fashion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κι εγώ θέλω παρουσίαση..............
    σας έστειλα email με τα στοιχεία μου
    Μαρία Παπ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπράβοοοοο...ωραίες δημιουργίς και ωραία παρουσίαση...!!! λαμπερές παρουσίες, ευχάριστη διάθεση, δημιουργία...τι άλλο τελικά χρειάζεται για να είσαι fancy?

    καλησπέρα σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kano ki ego kataskeves 8elo na mou peite pos na simetexo stin fancy
    poli orea idea, mpravo sas koritsia
    exo mono fb, stelno email

    G.Mist

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα παρουσιάζετε και second hand ? ή μόνο κατασκευές ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τελευταία παρατηρώ τα Second hand (Used good).... like ! οτι θέλετε, να το παρουσιάσουμε ;)
      kiss...fancy~

      Διαγραφή
  7. yessssss.............γειά σου fancy! κάνω κόσμημα και εγώ, δες το email σου :P

    Ρένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αφησα σχόλιο και δεν βγήκε, μπες στο inbox στο φέις

    (δεν ξέρω απο blogs)

    πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραια αναρτηση αυτο με το μπλέ χρωμα το οποίο οντως εμένα μου φτιάχνει το κέφι , δεν ξέρω ομως αν είναι δείγμα ,πολύ χρήσιμο αυτο που κάνεις, φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρώτησα την Gianna Creation MF Mαίρη, δεν είναι δείγμα ;)
      kiss...fancy~

      Διαγραφή
  10. Εξαιρετικό το θέμα της σημερινής σου ανάρτησης! Νομίζω ότι η παρουσία και η ανάδειξη των ταλέντων μας είναι το πρώτο βήμα για την προσωπική επιτυχία αλλά και την ευτυχία! Γνωρίζουμε αυτό που πραγματικά είμαστε, αποκτάμε περισσότερη αυτοπεποίθηση με τα χόμπι μας και τα μοιραζόμαστε με τους άλλους! Να'σαι καλά, FANCY μου και να'χεις μιαν όμορφη νύχτα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ όμορφη η Gianna Creation MF και όλες οι υπόλοιπες φωτογραφίες της! καλή συνέχεια!!! φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Dearest Fancy,
    What a lovely and happy photo you show us here!
    Hugs to you,
    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου αρέσουν πολύ όλες οι φωτογραφίες αλλά θαύμασα ιδιαίτερα την Fancy You! Πολύ περιποιημένη!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα όλα.... μαρτυρούν άνθρωπο πολύ δημιουργικό.
    Άντε καλές δημιουργίες.
    Neli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν έχω λόγια!!! Είναι όλα πραγματικά υπέροχα!!! Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς τέτοιες ομορφιές!!! Φιλάκια!!!
    kiki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΣΤΕΊΡΕΥΤΗ ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΕΙΣΑΙ GIANNA ΜΟΥ......ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ.






    ΡΑΝΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γειά σου φιλενάδα με τα αριστουργήματά σου!! Γειά στα χεράκια σου! Πραγματικά,είναι υπέροχα όλα , φτιαγμένα με τόση αγάπη και με τόσο φροντισμένες λεπτομέρειες. Σίγουρα θα κάνουν θραύση!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ πάντως να ξέρεις θα δω από κοντά τα ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ σου!!!!!!

    Να 'σαι καλά,καλό μου!
    Φιλιά κατάμουτρα!!!

    Marie-Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ ωραία όλα,είδα κάτι που μου αρέσει πολύ!Αλλά δεν μπορώ να επικοινωνήσω με την Gianna MF, τες πα θα ξαναπροσπαθήσω σήμερα.

    Φανή Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

show & say... and be fancy ;)

fancy You ;)

Θέλεις να είσαι η fancy παρουσία του μήνα?
contact
*απλά στείλε όνομα & email*
γράφοντας δυο λόγια για σένα...
τι θέλεις να ξέρει ο κόσμος για σένα?
παρουσίασε το χόμπι σου, τις σελίδες σου...
δείξε αυτό που αγαπάς!!!
και η επιθυμία σου...just one email ;)

contact