...welcome !!!


κάντε like στην σελίδα μας στο facebook & Follow Us στο... google+ & στο twitter...!!!


Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Fancy You...!!!

η fancy παρουσία του μήνα είναι η
Η φωτογραφία προφίλ του χρήστη Fotini Little Treasures
Fotini Little Treasures

η Φωτεινή, μου τράβηξε την προσοχή...
βρέθηκα στο blog της μια μέρα που παρουσίαζε
σκουλαρίκια από πένες κιθάρας


 και ναι, σε πολλές δημιουργίες της, υπάρχουν επιρροές
από την μουσική γενικώς


αλλά και από....
 την μουσική που ακούει!!!



μετά... είδα και τα σαπούνια που φτιάχνει
τα οποία θα μπορούσαν να ξεπεράσουν πολλά σαπούνια του εμπορίου !!!











 
 


το ότι δημιούργησε ολοκληρωμένες σειρές
αυτό την κάνει μια πολύ καλή δημιουργό

http://fancytogarden.blogspot.gr/2013/06/blog-post_10.html




η Φωτεινή έχει το δικό της στυλ ;)
ας την γνωρίσουμε λοιπόν
μέσα από την δική της ματιά...!!!


Είμαι η Φωτεινή και αγαπώ την τέχνη και τη δημιουργία… Σε κάθε της μορφή. 
Ονειρεύομαι ότι φτιάχνω κάτι κι έπειτα το υλοποιώ, 
δοκιμάζοντας διάφορες τεχνικές 
και βάζοντας πάντα ένα κομμάτι από μένα…
 
Άλλοτε ζωγραφίζω, άλλοτε φτιάχνω κοσμήματα, γούρια, διακοσμητικά ή κάρτες. 
Άλλες φορές πάλι, φτιάχνω τα δικά μου σπιτικά καλλυντικά. 

Επίσης λατρεύω να φωτογραφίζω οτιδήποτε μου κινεί το ενδιαφέρον!

Εμπνέομαι σχεδόν από οτιδήποτε υπάρχει γύρω μου, αλλά...
 ο μικρός θησαυρός που απέκτησα το 2005 
αποτελεί τη μεγαλύτερη πηγή έμπνευσης! 

Η άλλη μεγάλη μου αγάπη είναι τα Μαθηματικά, 


και την επιστήμη αυτή έχω την τιμή και χαρά να διδάσκω!







Fotini Little Treasures - slideshow




============================

 Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή την Fotini ;)


=======================



Fansy You ;)

Θέλεις να είσαι η fancy παρουσία του μήνα?

contact
*απλά στείλε όνομα & email*
γράφοντας δυο λόγια για σένα...
τι θέλεις να ξέρει ο κόσμος για σένα?
παρουσίασε το χόμπι σου, τις σελίδες σου... δείξε αυτό που αγαπάς!!!

και η επιθυμία σου...just one email ;)



kiss...fancy~

26 σχόλια:

  1. το ειδα ωραιο οταν μπορεις ελα απο το καταστημα
    δεν έχω το κινητο σου.
    ΤΟ ΝΥΦΙΚΌ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δευτέρα θα είμαι ελεύθερη, πίνουμε καφέ και τα λέμε ;)
      kiss...fancy~

      Διαγραφή
  2. καλημέρεεεεες....ωραία και η δική σου ματιά αλλά και της Fotini's...τι πρωτότυπο αυτό με τις κασέτες αλλά και οι πένες τέλειες....μήπως να "εξαφανίσω" τις πένες του issallos? αχαχαχ θα με κυνηγάει...!!! ένα μπράβο στην Fotini και στην πηγή έμπνευσής της που είναι μια γλυκύτατη δεσποινίδα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να αφήσεις τις πένες ήσυχες :)) έχει η Φωτεινή πολλές ;)
      kiss...fancy~

      Διαγραφή
  3. Μπράβο στην Φωτεινή κάνει καταπληκτικά πράγματα!!!!
    Τα σαπουνάκια είναι εκπληκτικά!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα σαπουνάκια με την πρώτη ευκαιρία -άτιμη μετακόμιση- θα συμπληρώσουν τα προϊόντα περιποίησης μου! ;)
      kiss...fancy~

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. μπράβο στην Φωτεινή για τις δημιουργίες της! :)
      kiss...fancy~

      Διαγραφή
  5. Άλλη μια καταπληκτική blogger και άνθρωπο μας παρουσιάζεις σήμερα Fancy! Δεν την έχω γνωρίσει προσωπικά αλλά οι αναρτήσεις της, τα σχόλιά της, οι δημιουργίες της, η συνεχής αναζήτησή της, η αγάπη της για την κόρη της, μου έχουν δώσει όλα τα στοιχεία πως η Φωτεινή είναι ένας υπέροχος δημιουργικός άνθρωπος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μια καταπληκτική blogger και μια πολύ καλή δημιουργός με φαντασία! ;)
      kiss...fancy~

      Διαγραφή
  6. της έχω κάνει έκπληξη, την παρουσίασα πριν τις αρχές του μήνα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω πάθει πλάκα με τα σαπούνια της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ ωραίο αφιέρωμα, η Φωτεινή είναι πολύ γλυκιά και της αξίζει!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ' ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!! :)
    Τα λόγια σου, όπως και τα σχόλια των κοριτσιών είναι πολύ συγκινητικά!!! Να είσαι καλά!!!
    Φιλάκια πολλά fancy girl... Καλή συνέχεια!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δημιουργικότατη κι αξιολάτρευτη η Φωτεινή! Ευφάνταστες και χαρούμενες οι δημιουργίες της!
    Πάντα τέτοια!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφη παρουσίαση!
    Είμαι κι εγώ φαν της Φωτεινής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Την παρακολουθώ την Φωτεινή και είναι από τις αγαπημένες μου!!! :)
    Πολύ ωραία παρουσίαση, μπράβο σου!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. η Φωτεινούλα είναι μια απο τις μπλογκερς που αγαπάω πολυ! φτιάχνει καταπληκτικά πράγματα, όλα με γούστο αλλά και καλή ποιότητα! και εγώ και η ταλιμπανούλα φοράμε δικές της δημιουργίες και καμαρώνουμε πολύ! Θέλω να δοκιμάσω και τα σαπουνάκια της αλλά εν καιρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

show & say... and be fancy ;)

fancy You ;)

Θέλεις να είσαι η fancy παρουσία του μήνα?
contact
*απλά στείλε όνομα & email*
γράφοντας δυο λόγια για σένα...
τι θέλεις να ξέρει ο κόσμος για σένα?
παρουσίασε το χόμπι σου, τις σελίδες σου...
δείξε αυτό που αγαπάς!!!
και η επιθυμία σου...just one email ;)

contact