...welcome !!!


κάντε like στην σελίδα μας στο facebook & Follow Us στο... google+ & στο twitter...!!!


Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Fancy You...!!!

πριν την παρουσίαση της fancy You Αυγούστου
θα σας δείξω  μια φωτογραφία που της έκλεψα...
σσστ....η Evi είναι δεξιά 


 είναι...So Fashion...!!!
 

Fancy You Αυγούστου, είναι η Evi...!!!


την Evi την συνάντησα στα πρώτα μου βήματα εδώ στα bloggs

στα μάτια μου ξεχώρισε αμέσως...
είναι γλυκιά, είναι ευγενική και φτιάχνει και ωραίες δημιουργίες...!!!

πάμε να την γνωρίσουμε λίγο καλύτερα?

ας δούμε τι έχει να μας πει ;)

=================================


 Με λένε Εύη, αλλά θα με βρείτε και με το nick Evonita.
 Έπειτα από 14 χρόνια στη μεγαλούπολη Αθήνα, 
αποφάσισα να επιστρέψω στη γενέτειρά μου το Ηράκλειο Κρήτης,
 όπου και ζω τα 2 τελευταία χρόνια.

 Η ζωή παίζει περίεργα παιχνίδια και κρύβει πολλές εκπλήξεις.

 Έτσι και στη δική μου περίπτωση, η αγάπη μου
 ή μάλλον καλύτερα το πάθος μου για δημιουργία 
με οδήγησε στο να ασχοληθώ με το χειροποίητο. 

Το να δημιουργείς μοναδικά κομμάτια είναι λατρεία για μένα. 

Αυτό είναι που αποτέλεσε και την έμπνευση για το όνομα 
του etsy shop μου,
 “One and Beloved”. 


Η ενασχόλησή μου αυτή είναι και το μεγαλύτερο χόμπυ μου, 
μιας και προέρχομαι από άλλο χώρο, αυτό του Μάρκετινγκ. 
Δυο μεγάλες αγάπες, που ενώ στερούμαι τη μια, 
έχω την άλλη να με γεμίζει. 

Σαν άνθρωπος είμαι ειλικρινής, 
υπομονετική, προσαρμοστική, πεισματάρα,
 μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια, 
η επικοινωνία με τους ανθρώπους, 
η θάλασσα (απίστευτα πολύ!), 
τα απλά πράγματα γενικά και ό,τι αγαπώ, 
το αγαπώ με όλη μου την καρδιά. 

Δε θέλω άλλο να σας κουράσω, να περνάτε πάντα πολύ όμορφα 


και να χαμογελάτε! 

Θα με βρείτε στα: 
 beloved-ideas.blogspot.com
 t_eyh@hotmail.com

======================


 η Evi βγάζει μια θετική αύρα
και απ'οτι βλέπoυμε 
στην πιο πάνω φωτογραφία
χαρίζει πολλά χαμόγελα !!!

OneandBeloved

Unique Handmade Creations


Made with care and love.
An "one and only" product.
Lined with yellow felt, closes with a magnetic clasp. 
Waterproof varnished.
Hand made.
Fashion magazine used.


Unique Handmade Navy Blue with Dots Bobby Pins

 Unique Handmade Lilac Hair Elastic Band

Unique Handmade Light Yellow Hair Elastic Band

  
Unique Handmade Ring


Unique Handmade Ring

 Made with care and love.


One and Only Bracelet in silver and gold colors

 with a pink gold ball


Yellow Mustache Bracelet in gold chain


Unique Handmade White suede in chain Bracelet 

with gold details


θέλω να σας δείξω
 την προσοχή που δίνει η Evi
στις δημιουργίες της...
υπάρχει λεπτομέρεια, σωστό στήσιμο, αισθητική
κι αυτό όλο δείχνει την αγάπη και την φροντίδα της σε ότι δημιουργεί...!!!

Βέβαια η Evi ζωγραφίζει κι όλας 
όπως και πολλές απο τις φίλες που έχω παρουσιάσει
και θα παρουσιάσω...
αλλά εγώ καμία σχέση δεν έχω με αυτόν τον τομέα
γι'αυτό και δεν προβάλω πίνακες...
θα ήταν κουτό απο μέρους μου να παρουσιάσω κάτι το οποίο
δεν γνωρίζω αν είναι καλό ή κακό..

άλλο αν μου αρέσει, αυτό είναι άλλο  θέμα...
τα link όμως είναι εδώ
και αξίζει να τα επισκεφθείτε γιατί υπάρχουν
μικρά και μεγάλα θαύματα
στους δημιουργούς...!!!

και επειδή εμένα μου έχει κλέψει την καρδιά μια κουκλίτσα...
θα σας την παρουσιάσω

Handmade Unique Doll



 το ξέρω...είναι ντροπαλή
 τρόμαξα να την πείσω να γυρίσει προς την φωτογραφική μηχανή

κρυφογελάει πονηρά

μπορεί να κρύβει το χαμόγελο με το χέρι της
αλλά...
τα κόκκινα απο ντροπή μάγουλά της, την μαρτυρούν


δεν θα σταθώ μόνο στο ωραίο κοκαλάκι της
αλλά και στα παιχνιδιάρικα κοτσιδάκια της...είναι υπέροχη...!!!

 είναι η αδυναμία μου...


θα μπορούσα να σας δείχνω για ώρες δημιουργίες της Evi
αλλά νομίζω οτι μια επίσκεψή εκεί θα σας πείσει για...

 το πάθος της για δημιουργία





============================

 Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή την Εvonita ;)


=======================



Fansy You ;)

Θέλεις να είσαι η fancy παρουσία του μήνα?

contact
*απλά στείλε όνομα & email*
γράφοντας δυο λόγια για σένα...
τι θέλεις να ξέρει ο κόσμος για σένα?
παρουσίασε το χόμπι σου, τις σελίδες σου... δείξε αυτό που αγαπάς!!!

και η επιθυμία σου...just one email ;)









kiss...fancy~

7 σχόλια:

  1. Η Εύη είναι από τις αγαπημένες μου μπλογκοφίλες!
    Πολύ γλυκιά και πολύ ταλαντούχα!
    Όμορφη παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να πω τώρα εγώ!!! Σ'ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για όλα... Σε ευχαριστώ για την παρουσίαση, τα έφτιαξες και τα είπες όλα τόσο όμορφα, με συγκίνησες.. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Φιλάκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ σε ευχαριστώ που δέχτηκες να είσαι η fancy Αυγούστου! ;)
      kiss...fancy

      Διαγραφή
  3. καλησπέρα Fancy toBuy...ενδιαφέρον τα λόγια της Εvi's "Η ζωή παίζει περίεργα παιχνίδια και κρύβει πολλές εκπλήξεις."...συμφωνώ μαζί της γιατί πάντα όταν γίνονται αλλαγές στην ζωή μας, γίνονται για κάποιον λόγο...είναι η στιγμή που κάτι πρέπει να γίνει και γίνετε...
    όμορφη η παρουσίαση και...ε με ξέρεις...η τσάντα μου άρεσε πολύ...!!!

    υγ έλα αύριο να πιούμε καφέ, να σου πω........ ...το φλιτζάνι...οκ πλάκα κάνω αχαχαχα

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

show & say... and be fancy ;)

fancy You ;)

Θέλεις να είσαι η fancy παρουσία του μήνα?
contact
*απλά στείλε όνομα & email*
γράφοντας δυο λόγια για σένα...
τι θέλεις να ξέρει ο κόσμος για σένα?
παρουσίασε το χόμπι σου, τις σελίδες σου...
δείξε αυτό που αγαπάς!!!
και η επιθυμία σου...just one email ;)

contact