...welcome !!!


κάντε like στην σελίδα μας στο facebook & Follow Us στο... google+ & στο twitter...!!!


Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Fancy You !!!

H fancy παρουσία του μήνα !!!


Είμαι η Νάντια Κατόπη και γεννήθηκα στην Αθήνα.

Όλα μου τα χρόνια έζησα, μεγάλωσα και σπούδασα σε αυτή την πόλη. Τελείωσα τη Νομική σχολή Αθηνών και συγκεκριμένα το τμήμα πολιτικής επιστήμης και δημόσιας διοίκησης. Στο τελευταίο έτος έκανα την ειδίκευσή μου στα Μέσα Μαζικής ενημέρωσης και Επικοινωνίας.

Τελειώνοντας τη σχολή μου, έβαλα πλώρη για την πρώτη μεγάλη μου αγάπη «Το θέατρο». Αποφοίτησα από την Ανώτερη Δραματική Σχολή «εμπρός». Στη συνέχεια παρακολούθησα σεμινάρια υποκριτικής, όπως και σεμινάρια «devised theater” με διάφορες θεατρικές ομάδες.

Σε όλη αυτή τη διαδρομή των σπουδών, οι προσωπικές μου πνευματικές και ψυχικές αναζητήσεις με οδήγησαν στην κουλτούρα και στις απαντήσεις την ανατολικής φιλοσοφίας. Ήδη στα 26 μου χρόνια είχα την πρώτη επαφή με τη διαλογιστική Γιόγκα. Το 1998 παρακολούθησα και συμμετείχα σε διαλογισμούς και μαθήματα γιόγκα.

Ωστόσο οι αναζητήσεις μου όλο και αυξάνονταν και τα υπαρξιακά μου ερωτήματα προς τη γνώση, την αυτογνωσία και την ανέλιξη του προσωπικού γίγνεσθαι με έφεραν στα φωτεινά μονοπάτια του Ρέικι και των εναλλακτικών θεραπειών.

Είμαι Reiki Master Teacher και τακτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου Ρέικι. Χρησιμοποιώ την παραδοσιακή Ιαπωνική τεχνική Usui reiki στις συνεδρίες των εναλλακτικών θεραπειών.
Παράλληλα παραδίδω σεμινάρια όλων των βαθμών Ρέικι, καθώς και μαθήματα ενεργειακών-δημιουργικών διαλογισμών σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο.

Τελειώνοντας θα ήθελα να καταθέσω ένα μεγάλο ευχαριστώ και την απέραντη ευγνωμοσύνη προς τη δασκάλα μου, η οποία με μύησε στο φως και στον κόσμο του Ρέικι, βοηθώντας με στα μέγιστα να ανακαλύψω την ανθρώπινη οντότητα σε όλα της τα επίπεδα και να ξεπεράσω τυχόν αμφιβολίες και αμφισβητήσεις



Εκπαίδευση-σεμινάρια Usui Reiki-Karuna Reiki.
Ενεργειακές συνεδρίες
Εναλλακτικές θεραπείες και συνδυασμοί διαφόρων τεχνικών
Θεραπευτικό,μυοχαλαρωτικό ενεργειακό μασάζ σε συνάρτηση με την ενέργεια ρέικι
Aτομικοί και ομαδικοί διαλογισμοί.

 Πληροφορίες στο τηλ.6944521327.
mail.katopikon@yahoo.gr



====================================

Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή την Νάντια Κατόπη ;)

Fansy You ;)

Θέλεις να είσαι η fancy παρουσία του μήνα?

contact
*απλά στείλε όνομα & email*
γράφοντας δυο λόγια για σένα...
τι θέλεις να ξέρει ο κόσμος για σένα?
παρουσίασε το χόμπι σου, τις σελίδες σου... δείξε αυτό που αγαπάς!!!

και η επιθυμία σου...just one email ;)

kiss
fancy~ 

fancy You ;)

Θέλεις να είσαι η fancy παρουσία του μήνα?
contact
*απλά στείλε όνομα & email*
γράφοντας δυο λόγια για σένα...
τι θέλεις να ξέρει ο κόσμος για σένα?
παρουσίασε το χόμπι σου, τις σελίδες σου...
δείξε αυτό που αγαπάς!!!
και η επιθυμία σου...just one email ;)

contact